FISIOTERÀPIA

Per aquelles persones que tenen una lesió aguda o crònica, o bé per aquelles que cerquen prevenció o correcció postural.

Les especialitats que pots trobar en aquest centre són:

TRAUMATOLÒGICA I ESPORTIVA
Amb l'objectiu d'alleugerir el dolor, la inflamació i recuperar la mobilitat i funcionalitat; com per exemple post-operatoris, fractures, luxacions, esquinç, tendinopaties, estirades musculars, contractures, etc.

NEUROLÒGICA
Amb l'objectiu de normalitzar el to muscular i els patrons posturals i la marxa; com per exemple lesió medular, esclerosi múltiple, Parkinson, etc.

PEDIÀTRICA
Dirigida als nens que presenten un retard general en el seu desenvolupament.

Algunes de les tècniques utilitzades són les següents:

TERÀPIA MANUAL AVANÇADA
Com el seu nom indica són totes aquelles tècniques que el fisioterapeuta realitza utilitzant les seves mans per tal d’abordar qualsevol disfunció neuro-múscul-esquelètica. Realitzarem un diagnòstic, tractament i prevenció d’aquestes disfuncions a través de tècniques passives que sempre acabaran amb la implicació del pacient a través de tècniques actives, fonamentals per la total recuperació del pacient.

ATM
Tractament de les disfuncions témporomandibulars.

FIBROLISI MIOFASCIAL
Mètode de tractament de les dolències mecàniques de l’aparell locomotor per la destrucció de les adherències mitjançant uns ganxos aplicats sobre la pell.

KINESIOTAPE
Es tracta d’una cinta adhesiva elàstica que col.locada de forma correcta ajuda a la funció muscular sense limitar els moviments, mantenint una adequada circulació sanguínia i limfàtica, així com l’arribada de informació propioceptiva sobre l’estructura lesionada, la qual cosa afavoreix el procés de recuperació.

PUNCIÓ SECA
Tècnica molt efectiva en el tractament del dolor miofascial, especialment dels punts gatells, són els punts en que el teixit muscular està més escurçat i poden donar dolor irradiat. Consisteix en la punció del múscul amb una agulla amb l’objectiu de normalitzar el seu to.

NEURODINÀMIA
Mobilització i estirament del teixit neural per alliberar-lo d'atrapaments i disfuncions que provoquen dolor neuropàtic.

També et poden interessar els següents serveis:

BENESTAR

T'oferim un espai on puguis regalar i regalar-te salut, encaminat a alliberar les tensions del dia a dia amb un objectiu únic de descans i relax, un moment únic de calma.

MOVIMENT

La millor manera de prevenir una lesió múscul-esquelètica és cuidar el nostre cos dia a dia; bona alimentació i hidratació, descans, exercici físic i correcció postural.

CITA PRÈVIA

LEGAL